נשמח לשוחח איתך על הפרויקט הבא שלך

התייעץ ושתף אותנו בכל נושא רלוונטי,
ואנו ניצור איתך קשר בהקדם





    אתה מחליט!

    ענן המחשוב מאפשר למשתמש שליטה וויסות של עוצמת המחשוב הנדרשת כך שבעיתות עומס ניתן לשכור כוח מחשוב גבוה יותר ובעיתות רגיעה להקטין את ההוצאה.

    החזון של ענן המחשוב הוא לאפשר למשתמשים להתחבר לכל שירותי המחשוב להם זקוקים באמצעות האינטרנט, באופן דומה להתחברות לרשת חשמל. למרות שבדרך כלל המושג ענן מחשוב מתייחס למרכזי מחשוב של ספק חיצוני יש המשתמשים גם במושג ענן מחשוב פנימי לשירותים הניתנים בגבולות אותו ארגון, אך באתרים פיזיים שונים.

    לחברתנו ידע מעשי מוכח בהפעלת מספר שירותים בצורה זו ואנו מחלוצי השיטה בישראל.


    אירוח יישומי ענן

    אירוח יישומי ענן, אינו אירוח אתר רגיל ונדרשת לכך התמחות וראיה כוללת של השירותים הניתנים באמצעות הענן. אנו מפעילים שלוש מרכזי אירוח ליישומי ענן הכולל בתוכו התמודדות עם מספר איומים מרכזיים ומפעלים המשכיות עסקית (DRP) וגיבויים. בנוסף אנו מציעים מגוון שירותים משלימים לאירוח היישומים: חיבור לסליקת אשראי, ביצוע חיובים וזיכויים באמצעות מס"ב, משלוח מסרונים (sms), משלוח פקסים, קליטה ושליחה של קבצים לכספות, שירותי ניטור ועוד.


    פתרונות יחודיים לסביבת מג׳יק

    אנו מתמחים באירוח יישומי XPA בתצורת Web. במסגרת האירוח אנו נותנים פתרון כולל להפצת המערכת, ניהול התצורות, בסיסי הנתונים, ניהול המשתמשים במערכות, מערכת גביה, ניהול תצורות, אבטחת מידע ועוד.

    ליצירת קשר

    התייעץ ושתף אותנו בכל נושא רלוונטי, ואנו ניצור איתך קשר בהקדם





      Skip to content